Sunday 28 February 2021

Mine projekter: Disney i Danmark

This post is in Danish.

Med en passion for Disney elsker jeg at lave forskellige projekter i min fritid. Der er mange af dem, og de tager alle lang tid og tålmodighed at lave, men de er brugbare for enhver fan af Disney - mest hvis man er en dansk fan af Disney.

Hvert projekt er lavet i Microsoft's Word, og hvert projekt skrevet nedenunder har et link til det eksakte dokument.

Dokumenterne vil blive opdateret løbende når der er nyt. Hvis jeg laver nye projekter vil de blive tilføjet.


- Liste med Disney DVD udgivelser i Danmark.
Se det her.


- Liste med Disney Blu-ray udgivelser i Danmark (med-udarbejdet af Artan).
Se det her.


- Liste med Disney VHS udgivelser i Danmark.
Se det her.

Jeg arbejder stadig på dette projekt. Hvis du kender nogle udgivelser jeg ikke har kendskab til er du velkommen til at kontakte mig. Du vil blive krediteret hvis ønskes.


- Liste med Disney video udgivelser i Danmark (2015-nu).
Se det her.


- Liste med Disney TV serier udgivet på DVD i Danmark.
Se det her.


- Liste med Disney DVD indlæg i Danmark.
Se det her.


- Disney film i de danske biografer.
Se det her.


- Disney+ i Danmark.
Se det her.


- Liste med alle almindelige LEGO Disney sæt produceret.
Se det her.


Udover at lave Word dokumenter er jeg også aktiv med en dansk gruppe på Facebook, hvor jeg er administrator.

- Disney Kitchen og andre Disney fødevareprodukter i Danmark


Skulle du have nogle spørgsmål, feedback eller andet, er du mere end velkommen til at kontakte mig i feltet nederst på siden.

No comments:

Post a Comment